OTROGEN?!

vaknde nyss, det blev lite sent igår. fick nyss ett sms av en tjejkompis som frågade om en kille förlje med mig hem igår? såhär stog det:
tjejen: följde blabla(killen) med dig hem igår eller ;)
vaaa? jag fattar ingenting, vadå följde med mig igår. det värsta är att jag har ett svagt minne av kvällen igår. jag tror fan att jag gjorde något med denhär killen. fan, tänk om jag har varit otrogen!? nej, det får bara inte va så! aja, jag kanske inte älskar yoboy. jag menar, äkta kärlek finns väl ändå där även fast man inte är 100% säker på vad man håller på med?

Kommentarer
Postat av: edubbelv - just me.

OOPS.

2009-03-22 @ 14:54:21
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0