Girl-friend.

nu la jag precis på, har pratat med yoboy. helt seriöst, jag älskar han, han är allt, han är bäst! alla vill ha honom, men jag fick honom! ;) haha, jag ska ju vara ärlig i bloggen? och det är faktiskt så, alla vill ha honom!

sitter och lyssnar på musik, ska ut och möta en tjej kompis, hon är shysst. kan vara lite jobbig ibland, men hon är ändå shysst och så. hon är inte bland dom bästa kompisarna jag har, men jaja. hon duger! det där lät fel...skit samma. iallafall så ska jag kanske sova hos henne, om jag inte orkar ta bussen hem vill säga. hon bor nära skolan och jag bor liksom i stan. så imorgon klockan åtta kan jag ju gå till skolan med henne. jag tar med mig pyjamas ut i fall att. om mobilen är snäll, så kanske det funkar att mobilblogga.

VARFÖR BÖRJAR JAG ÅTTA VARJE JÄVLA MORGON?! så var det inte i åttan.

kram♥ love you gays, och
yoboy! (fan vad jag babblar om honom)


Kommentarer
Postat av: C E L I A - Foton ◊ design ◊ illustration √

Söt blogg .D

2009-03-19 @ 07:06:21
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: ÅSA

okej, men du måste ju få ett antal poäng när du går högstadiet oxå så ;)



Hur är det med dig idag då?

2009-03-19 @ 07:27:55
URL: http://crazyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0