Breakup.

fan, jag vet inte vad jag ska göra! om jag tänker noga efter så är jag inte kär i yoboy. jag tror jag blev kär i hans utseende, men absolut inte självaste han. och då funkar ju ändå inte ett förhållande, om jag bara är kär i han för hans utseende. visst vill jag vara kompis med han och så, men jag vet inte om han klarar det. Imorgon gäller det, då ska jag berätta för honom hur jag känner. inprincip göra slut. men det finns INGET sätt att göra slut på ett bra sätt!

puss, hoppas ni har ett bättre läga en jag just nu, ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

JAG HAR FLYTTAT TILL NY BLOGG ANDRESS.

fortsätt gärna med att kolla in lite då&då' :))

2009-03-23 @ 22:21:04
URL: http://andreaemelie.blogg.se/
Postat av: Andrea

JAG HAR FLYTTAT TILL NY BLOGG ANDRESS.

fortsätt gärna med att kolla in lite då&då' :))

2009-03-23 @ 22:21:08
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0