1 timmas förhållande.

härligt, en ny skoldag avklarad. sitter och skrattar åt mig och min blogg, haha. tänk, om jag gör slut med yoboy i kväll så har jag typ varit tillsammans med honom i 1 timma. SERIÖST!? snacka om att jag är heeelt efterbliven. aja, då får iallafall en annan tjej honom. någon som förtjänar han bättre en jag. nu fick jag ett sms också från yoboy: fan vad jag älskar dig, har inte sagt det idag, så nu var det på tiden ;) puss <3.

JAG BLIR GALEN, ikväll går det ju inte direkt att säga att jag inte vill vara tillsammans med honom. det vore ju rena självmordet.

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA

hihi önskar att jag kunde också känna så=) heter din boyfrien yoboy?;P

2009-03-24 @ 18:46:26
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: ÅSA

Du borde nog säga det ganska snabbt. Inte så snällt mot honom annars..

2009-03-25 @ 10:20:20
URL: http://crazyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0